Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Όταν το αύριο ξεκινήσει χωρίς εμένα...

Όταν το αύριο ξεκινήσει χωρίς εμένα, και δεν θα είμαι εκεί για να το δούμε.
Ξέρω πόσο μ 'αγαπάς, όσο σ' αγαπώ ..
Και κάθε φορά που θα σκέφτεστε  εμένα, ξέρω ότι θα μου λείπετε πάρα πολύ ..
Αλλά όταν το αύριο ξεκινήσει  χωρίς εμένα, παρακαλώ προσπαθήστε να καταλάβετε ..
Ένας άγγελος ήρθε και κάλεσε το όνομά μου και με πήρε από το χέρι,
Φάνηκε η θέση μου ήταν έτοιμη στον Ουρανό 
και ότι θα έπρεπε να αφήσω πίσω μου, όλους όσους αγάπησα πάρα πολύ....
Αλλά, όπως γύρισα να σας δω, ένα δάκρυ έπεσε από τα μάτια μου.
Για όλη τη ζωή μου  πάντα πίστευα ότι δεν θα πεθάνω.
Είχα τόσα πολλά για να ζήσω, τόσα πολλά ακόμη να κάνουμε.
Μου φαινόταν σχεδόν αδύνατο, ότι θα σας άφηνα...
Σκέφτηκα όλα τα χθεσινά, τα καλά και τα κακά ..
Σκέφτηκα όλη την αγάπη που μοιραστήκαμε, και πόσο μας γέμιζε ...
Αν μπορούσα να ζήσω ξανά το χθες, απλά έστω και για λίγο,
θα προσπαθούσα να υλοποιήσω στο σύνολο τους, ότι ποτέ δεν μπόρεσα να κάνω.
Και όταν σκέφτηκα όλα αυτά τα πράγματα, κατάλαβα τι χάσαμε  που ήρθε το αύριο.
Σκέφτηκα εσένα, και όταν το έκανα, η καρδιά μου γέμισε με θλίψη...
Αλλά όταν πέρασα  από τις πύλες του Ουρανού, ένιωσα τόσο πολύ σαν στο σπίτι μας.
Όταν ο Θεός κοίταξε κάτω και μου χαμογέλασε, και είπε: 
"Αυτό είναι η αιωνιότητα, και όλα όσα σας έχω υποσχεθεί.
Σήμερα η ζωή σας στη Γη είναι παρελθόν, αλλά εδώ αρχίζει εκ νέου.
Υπόσχομαι ότι υπάρχει αύριο, αλλά το σήμερα θα είναι πάντα το τελευταίο,
και δεδομένου ότι κάθε μέρα είναι η ίδια ημέρα, δεν υπάρχει νοσταλγία για το παρελθόν". 
Έτσι, όταν ξεκινήσει το αύριο χωρίς εμένα, δεν νομίζω ότι θα είμαστε πολύ μακριά,
γιατί κάθε φορά που θα σκέφτεστε εμένα θα είμαι εκεί - στην καρδιά σας ...

 σκέψεις αγαπημένου ανθρώπου που ίσως όλοι έχουμε χάσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: