Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Από δω πάνε για τον παράδεισο ;

Ρε φίλε …Χάθηκα…
Από δω πάνε για τον παράδεισο ;
Έχω κάτι πράγματα να παραδώσω.
Να σου πω κάτι ;
Αλλά μεταξύ μας …έτσι …;
Δεν είχανε, λέει, φτερά.
Έλλειψη σου λέει.
Και τι μου δίνουνε, οι μαλάκες,
να τους πάω;!
Φτερά πεταλούδας , ρε φίλε…!
Μα είναι δυνατόν , ρε κόπανοι,
τα φτερά πεταλούδας να σηκώσουν
ολόκληρο άγγελο ;!
Εγώ τους το είπα.
Μου είπανε …φτερά να είναι
κι ότι να ναι .
Σπάσε πλάκα πως θέλει
Να δικαιολογήσει ο Μεγάλος
την απουσία των αγγέλων.

Τι..;
Να ρωτήσω κάνα ποιητή να μου πει ..;
Άσε ρε …μεθυσμένοι είναι αυτοί..
Πίνουνε σελίδες λεξικών
για να καταπιούν το κάτι τους .

Τις προάλλες που δώσανε κάτι κουτιά
γεμάτα γράμματα να πάω στους αγγέλους .
Και κάνανε πάλι άλλη μαλακία .
Γεμίσανε τα κουτιά
μόνο με σύμφωνα.
Πως ρε μαλάκες θα μιλήσουνε
οι άγγελοι με τους ανθρώπους ..;
Μόνο οι τρελοί θα τους καταλαβαίνουν.

Ρε φίλε να δεις πως όλα είναι συμφωνημένα.
Για να υπάρχει η αναζήτηση.
Χωρίς την παρουσία τους.
Αλλά …δε γαμιέται …
Τι με νοιάζει εμένα ...;;
Το μεροκάματο να πέφτει.

Λοιπόν …
Από δω πάνε στον παράδεισο …;

Γιώργος Βλαχάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: