Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

είμαι ένα πρόβλημα

Μέχρι πρόσφατα πίστευα ( ή προσποιόμουν ότι πίστευα)  πως έχω πολλά, πάρα πολλά προβλήματα. 
Μα ακριβώς το ρήμα "έχω" υποδηλώνει ότι αυτά είναι εξωτερικά ως προς την αληθινή φύση και επομένως είναι δυνατόν να (δια)λυθούν.
Σήμερα όμως έχοντας υποχρέωση στον εαυτό μου πρέπει να δω κατάματα την αλήθεια. Έχοντας διανύσει σχεδόν μισό αιώνα ζωής, σ΄αυτόν τον κόσμο πρέπει να κάνω ένα απολογισμό του βίου μου.
Και ο απολογισμός αυτός αποκαλύπτει ένα φοβερό μυστικό: δεν έχω προβλήματα, είμαι ένα πρόβλημα, ενσαρκώνω ένα πρόβλημα, αυτό της μοναξιάς, της αποξένωσης, της ανικανοποίησης.
Έτσι για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα κάποιος πρέπει να το λύσει. Αν όμως το πρόβλημα είναι ο ίδιος τότε πρέπει να απαλλαχθεί από αυτό μόνο καταστρέφοντας τον εαυτό του. Οπότε είτε κουβαλάς το σταυρό και υπομένεις μέχρι τέλος είτε τον αφήνεις να πέσει πάνω σου και να σε τσακίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: